Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Stuff

Έτσι όπως έγραψα το τελευταίο κείμενο και με την αίσθηση του ότι ασχολούμαι ξανά με το blog, και ότι ξεχνιέμαι από τη στεναχώρια μου, άνοιξα το πορτοφόλι μου να δω πόσα λεφτά έχω πάνω μου(τίποτα δεν είχα) και κατάλαβα πως το πορτοφόλι μου είναι γεμάτο με πράγματα που αφορούσαν την παλιά μου σχέση. 
Από ένα χαρτάκι που υπολόγιζε τα έξοδα εκδρομής στο Πήλιο,εισιτήρια από κτελ και αποδείξεις από δώρα, μέχρι και χρησιμοποιημένα εισιτήρια που συνήθιζα να της τα δίνω να τα σβήνει. Και μετά κοίταξα το δωμάτιο. Και κατάλαβα πως παντού έχω πράγματα που μου θυμίζουν αναπόφευκτα την προηγούμενη σχέση. Και αναρωτιέμαι, τι κάνει κάποιος αυτά τα πράγματα όταν χωρίζει. Βλέπετε δεν είχα άλλη σχέση, δεν έχω παρόμοιες εμπειρίες. 
Πραγματικά είναι δύσκολο νομίζω να διαχειριστείς αυτές τις καταστάσεις. Τι πρέπει να κάνω; Να τα πετάξω δεν θέλω. Μου θυμίζουν πολύ ωραίες στιγμές. Να μην τους δίνω σημασία δεν μπορώ ειδικά τώρα που σκέφτομαι συνεχώς δεν μπορώ. Αλλά δεν γίνεται να τα αφήσω και ξέμπαρκα, δηλαδή θα έρθει άλλη κοπέλα σπίτι μου και εγώ θα τα έχω εκεί να τα βλέπει; 
Όπως καταλάβατε τα έκρυψα λοιπόν. Δεν ξέρω αν είναι το σωστό. Δηλαδή προβληματίζομαι κιόλας. Γιατί με ενοχλούν τόσο πολύ πράγματα τα οποία μου θυμίζουν πολύ όμορφες στιγμές;
Βέβαια δεν πέταξα τα πουκάμισα και τις μπλούζες που είχα λάβει ως δώρα. Υπερβολικό. Μπορεί να μου τη θυμίζουν αλλά δεν θα χαλάσω και τα λεφτά μου σε καινούργια γκαρνταρόμπα.. Βέβαια το χειρότερο είναι πως ορισμένες φορές νιώθω πως δεν με χωράει το δωμάτιο εξαιτίας των αναμνήσεων. Αυτό είναι το χειρότερο. Γιατί μία που νιώθω έτσι, μία που κοιτάω τα πράγματα, μια που πέφτω σε κατάθλιψη.
Και δεν το δείχνω και σε κανέναν. Όλοι νομίζουν ότι είμαι καλά. Γι αυτό κλαίγομαι σε εσάς. Γιατί νιώθω πως κανείς άλλος δεν με καταλαβαίνει. 
Γι αυτό λοιπόν, πάντα να χωρίζετε φιλικά με τον άλλον. Ποτέ να μην κάνετε πράγματα που μπορεί να πληγώσουν ανθρώπους που νοιαζόσασταν κάποτε. Είναι πολύ άσχημο να καταστρέφονται τα ωραία αισθήματα...Τώρα που το σκέφτομαι ελπίζω η πρώην μου να έχει ξεχάσει πως έχω blog. Καλά εδώ το είχα ξεχάσει εγώ...

Υ.Γ. Τα ξενοδοχεία για σεξ είναι και φθηνά και σου παρέχουν προφυλακτικά για τις ώρες που θα περάσεις εκεί. Θα χρησιμοποιώ αυτά μέχρι να μετακομίσω από το σπίτι που μένω με τη μάνα μου. Δεν θα ξέρει και τι παίζει στα προσωπικά μου και θα γλιτώνω το πρήξιμο...
 
Υ.Γ2. Τελικά τα έβαλα σε ένα συρτάρι. Όμορφες οι αναμνήσεις, δεν χρειάζεται να πετιούνται...

Υ.Γ3. Το τραγούδι που ακολουθεί θα σας κάνει να καταλάβετε για το πόσο χάλια είναι τα πράγματα...

Έλα πείτε την αλήθεια. Σας άρεσε και εσάς λιγάκι...

4 σχόλια:

  1. Τελικά χαίρομαι που η πρώην μου ξέρει το blog μου και μπορεί ανά πάσα στιγμή να το κοιτάζει. Θα είχα γράψει τόσες πολλές βλακείες αυτές τις μέρες που μετά πραγματικά θα ντρεπόμουν να ξαναγράψω οτιδήποτε. Να και κάτι καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο καθένας ενεργεί και κάνει αυτό που νιώθει εκείνη την στιγμή. Αν σε φέρνουν σε δύσκολη θέση τα εξαφανίζεις κάπου (όπως και έκανες), μιλάμε πάντα για μικροπράγματα και όχι για δώρα. Τα δώρα τα κρατάμε γιατί είναι δώρα και δεν επιστρέφονται ούτε και πετιούνται.

    Χαχχχαχαχαχ ευτυχώς δηλαδή που κρατήθηκες, γλύτωσες μια ρόμπα.

    Βλέπω πως μάλλον είμαι ο φανατικότερος σχολιαστής τον άρθρων σου!

    Όπως λες και σε άλλο άρθρο, όταν θα γίνεις γνωστός σαν τον mikeus (μπραφ) θα πρέπει να με θυμηθείς να πάρω και εγώ λίγη δόξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ πως δεν έγινα ρόμπα. Συμφωνώ ΑΠΌΛΥΤΑ για τα δώρα, το τζάμπα πράμα δεν το πετάμε... Είσαι και ο φανατικότερος και ο μόνος σχολιαστής κάτι το οποίο θα πρέπει να με προβληματίσει μάλλον. Ή να προβληματίσει εσένα...
    Τελευταίο και σημαντικότερο όταν γίνω διάσημος και γνωστός (πλησιάζει ο καιρός μου δεν αγχώνομαι) θα είσαι από τους πρώτους που θα ευχαριστήσω αν και πιστεύω πως για να κατάφερες να βρεις αυτό εδώ το blog είσαι ήδη πολύ μπροστά από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπα κανένας από τους δυο μας δεν πρέπει να προβληματιστεί. Αν κάνεις 5-6 σχόλια σε άλλα blogs μια χαρά θα έρθουν και άλλοι.

    Ειλικρινά δεν μπορώ να θυμηθώ πως το βρήκα. Ίσως από την επιλογή "επόμενο ιστολόγιο" το βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή