Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Γιατί μπορώ

Ναι αγαπητέ αναγνώστη μπορώ. Μπορώ να έχω και 5 και 6 μήνες να γράψω και να μην μου λέει και κανείς τίποτα. Στη τελική για την ψυχή της μάνας μου το κάνω. Θα μου πεις μα δεν σου είπε και κανείς τίποτα... Και θα σου απαντήσω.. Αυτό τους έλειπε κιόλας, τι είμαι εγώ σαν τους άλλους με τους εκατοντάδες αναγνώστες που παρακαλάνε για ακόμα ένα post (ονόματα δεν λέμε MIKEIUS). Αυτά είναι για τους φλώρους blogger, κάτι τύποι όμως σκληροπυρηνικοί σαν και εμένα δεν θα δέχονταν τέτοια παρακάλια, γι αυτό άλλωστε δεν με παρακάλεσε και κανείς, γιατί αλλιώς ουυυυ σειρά θα κάνανε τα σχόλια, οπότε μην έχετε αυταπάτες ότι δεν μπορούσα να λάβω σχόλια απόγνωσης για ένα ακόμα άρθρο, μπορούσα αλλά διάλεξα να μην έχω...
Τέλοσπάντων δεν θα ασχοληθώ άλλο με αυτό το θέμα. Θα ασχοληθώ με το θέμα που είναι ο λόγος για το ότι σταμάτησα για αρκετό καιρό να γράφω, και αυτός δεν είναι άλλος από το γνωστό και μη εξαιρετέο σεξ..
Ναι κυρίες και κύριοι, απέκτησα σεξ σε τακτική βάση και μαζί με όλες τις άλλες ασχολίες μου δεν χωρούσε κάπου το blog.  Τώρα θα φανταστείτε ότι έκοψα πάλι το σεξ, οπότε συνέχισα να ασχολούμαι με το blog.Όχι λοιπόν, με χαρά σας ομολογώ πως η σεξουαλική μου ζωή παραμένει σταθερά καλή, αλλά αποφάσισα να μην σας κάνω άλλο να περιμένετε και να ικανοποιήσω και εσάς με το να ξαναρχίσω να γράφω στο blog. Είδατε, όλους σας σκέφτομαι...
Τελευταίο πράγμα για σήμερα είναι ότι επειδή συχνά σταματάω για κάποιο καιρό να γράφω, δεν υπάρξει άλλο άρθρο γυρισμού, κάθε φορά που θα αργώ να γράψω, να κοιτάτε τα παλιά να με θυμάστε, αυτά για τώρα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου