Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Χαίρεται! Το ξέρω πάει καιρός, μου λείψατε σας έλειψα, τι να λέμε τώρα, πάμε τώρα σε αυτά που μετράνε. Πέρασε πολύ καιρός από τότε που έγραψα τελευταία φορά και πολλά σημαντικά έχουν συμβεί.
Αρχικά λοιπόν μπήκαν οι φασίστες πρώτα στη Βουλή και μετά κάποιοι από αυτούς στη φυλακή.Χέστηκε η φοράδα στα αλώνι, όσο δεν εξαλείφεται ο φασισμός από τη ρίζα του τόσο θα εξαπλώνεται.
Έπειτα τα έχω ξαναβρεί με την πρώην μου και τα πάμε καλύτερα από ποτέ, δεν ξέρω πως έχει συμβεί αυτό, αλλά πραγματικά περνάω πολύ καλά.
Επίσης τον τελευταίο καιρό διαβάζω αρκετά blogs και τυχαία έπεσε το μάτι μου σε ένα μιας τύπισσας πρωτοετής που πέρασε στη σχολή. Είχε πλάκα όσον έλεγε για τη σχολή αλλά μόλις άρχισε να μιλάει για πράγματα που συμβαίνουν στο κόσμο αμέσως το βαρέθηκα το blog.
Νιώθω πως η blogσφαιρα δεν είναι το ίδιο ενδιαφέρον όσο παλιά, παλιά ήταν πιο αληθινή.
Παιδιά μην δίνετε το blog σας σε τρίτους και σε γνωστούς, χαλάει η αυθεντικότητα αυτών που γράφεται.
Πραγματικά έχω πολλούς προβληματισμούς αλλά δεν ξέρω πως να τους αναπτύξω αυτήν τη στιγμή, οπότε θα περιμένω μέχρι να μου έρθει ο τρόπος.
Εννοείται πως έχω και άλλα νέα, αλλά δεν γίνεται να τα γράψω όλα τώρα, έχετε λίγο υπομονή.
Μέχρι τότε, που ελπίζω να είναι σύντομα, χάρηκα που θα έχω την ευκαιρία να ξαναμπαίνω στο blog για να δω μήπως κάποιος άρχισε να κάνει σχόλια, και ας μην κάνει ποτέ κανείς. Μέχρι τότε sayonara, που νομίζω πως λένε οι γιαπωνέζοι.



Πάρτε και ένα τέλειο τραγουδάκι.

3 σχόλια:

  1. +1 στο τραγούδι.
    +1 στη χαρά.
    +3 που επέστρεψες! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα ρε! Μου έσκασε αναλαμπή να διαβάσω ξανά blog. Το πρώτο που μου έσκασε στο μυαλό ήταν αυτό. Βλέπω η αναλαμπή ήρθε ένα μήνα μετά αλλά χεστήκαμε.

    Πέρνα καλά, γαμά τα φασισταριά και κάνε καμιά ανάρτηση να έχω να διαβάσω του χρόνου πάλι που θα επισκεφτώ αυτό το blog.

    Για να μην ξεχνιόμαστε, είμαι ο φανατικότερος οπαδός σου! Ξέρεις εσύ.

    sayonara λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hue hue hue, το μόνο που θα πω είναι πως ελπίζω όταν θα ξαναμπείς να έχω γράψει και τίποτα που να είμαι περήφανος που θα το διαβάζεις. Άντε και του χρόνου λοιπόν... xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή